2 mylios degina riebalus

Tai ne viskas apie tai, ką jūs darote, bet apie tai, kaip sunku, ir kiek laiko jūs einate. Ir gydytojai sako, kad su reguliaria mankšta, jums turi būti suteikta galimybė prarasti svarbą.

Kaip deginti riebalus nuo tricepso

Nuoroda nukopijuota aA Daugelį metų buvo pripažįstama, kad greitai įsisavinami angliavandeniai reikalingi organizmui. Ar tai tiesa, ar vertėtų vietoje jų pradėti valgyti riebalus? Septinto dešimtmečio viduryje grupė švedų fiziologų Stokholme atliko eksperimentą, po kurio iki pat XX a. O prieš m. Anatomas ieškojo raumenų distrofijos, degeneratyvios raumenis naikinančios ligos, priežasčių.

Šia liga suserga 1 iš 3 berniukų ir iki 12 metų atsisėda į neįgaliojo vežimėlį.

14 geriausių būdų greitai sudeginti riebalus - DELFI Sveikata

Švedų tyrėjai pirmieji panaudojo raumenų biopsiją sporto srityje. Tyrėjus domino, ar yra sąsaja tarp raumenų skaidulose esančio glikogeno ir greičio, kuriuo sportininkas gali nubėgti tam tikrą atstumą.

  • Kaip numesti 10 kg riebalų Lukas, 24 m., JAV
  • Geri patarimai, kaip numesti 10 kg per 10 savaičių taumu.
  • HCG - Partida Corona medicinos centras - Sudeginti 1 svarą riebalų per savaitę

Pasirodo, padidinus angliavandenių kiekį, galima padidinti ir glikogeno lygį. Trumpai tariant, sportininkai galėtų bėgti greičiau ir nubėgti didesnį atstumą.

Ar jūs vis dar riebalai, atsistoję ir važinėdami dviračiu? - FAQ

Tai suteikė mums galios kaip mokslininkams. Galėjome pasakyti žmonėms — valgykite angliavandenių, jautėmės labai reikšmingi tai darydami.

2 mylios degina riebalus

Na o elitiniams bėgikams, tą akimirka, kai jie išeikvoja kūne esančias glikogeno atsargas, būna nubėgus pusę maratono. Mūsų tikėjimą angliavandenių nauda palaikė ir didžiulė bėgikų iš Rytų Afrikos sėkmė, kurie valgo krakmolingą maistą — ryžius, makaronus, lęšius, košes ir daržoves.

Tačiau ne visi tiki, kad viskas taip paprasta.

2 mylios degina riebalus

2 mylios degina riebalus dešimtmetį grupė mokslininkų suabejojo šia teorija. Jie tvirtina, kad optimalūs degalai sportui yra ne didelis angliavandenių lygis, o riebalai — mitybos balansas, pasiekiamas laikantis Abntingo ar naujosios Atkinsono dietos.

Kūne natūraliai yra kur kas didesnės riebalų atsargos, o tai kai kam atrodo indikatorius, kad būtent riebalai yra trokštamas energijos šaltinis. Po šešių savaičių valgant daug riebalų, organizmas ima deginti ketonus, o ne cukrus angliavandeniuose, tad gaunant tokį didelį degalų kiekį, įmanoma įveikti visą maratono atstumą ar net ultramaratoną nepritrūkus energijos.

Nuorodos kopijavimas

Tad kas gi teisus? Etiopijos ir Kenijos bėgikai suvartoja daug angliavandenių, tačiau ne visų tokia medžiagų apykaita. Noakesas buvo angliavandenių šalininkas, bet galiausiai asmeninė patirtis paskatino suabejoti šia teorija. Būdamas aistringas maratonų bėgikas, jis susirgo antrojo tipo cukriniu diabetu. Noakesas pasiekė tokį lygį, kai kūnas išskiria tokį didelį insulino kiekį, siekdamas perdirbti visą cukrų angliavandeniuose, kad tampa atsparus insulinui.

Dėl pailginto atsparumo insulinui perkraunamos kasos ląstelės, kurios gamina insuliną, todėl ląstelės žūsta, išsivysto diabetas. Angliavandenių kiekis, nuo kurio išsivysto atsparumas insulinui, kiekvienam asmeniui skirtingas.

Ar važiuojant dviračiu degina kūno riebalus? - FAQ

Gaunu pranešimų iš bėgikų, kurie sako, kad laikydamiesi riebalų dietos nepasiekia geriausių rezultatų. Tačiau jeigu jūs atsparus insulinui, riebalų dieta jums tikrai naudinga. Bet daugelis bėgikų baiminasi, kad perėjus prie didelio kiekio riebalų sumažės jų greitis.

Triatloninikams, dviratininkams, kuriems reikia daugiausia ištvermės, dieta su mažai angliavandenių ir daug riebalų naudinga, nes jie gali sukaupti kur kas 2 mylios degina riebalus energijos rezervą.

Kas vertingesni mūsų organizmui – angliavandeniai ar riebalai? - DELFI Gyvenimas

Daugelis profesionalių dviratininkų per dieną suvartoja vos g angliavandenių. Tačiau pusmaratonių ir maratonų bėgikai, valgydami daug riebalų, bėga lėčiau.

2 mylios degina riebalus

Galbūt yra limitas, iki kiek ketonų gali būti sudeginta ir patiekta į raumenis, kad žmogus galėtų bėgti greičiau. Ir vis tik T. Noakesas sako, kad tai pastebima tik tada, jei esate elito lygyje.

2 mylios degina riebalus

Bet kaip svorių kilnotojai didina svorius ir jų kūnai sutvirtėja, taip didėja mitochondrijų gamyba raumenyse ir imate greičiau bėgioti. Dieną prieš lenktynes privalgote daugiau angliavandenių, tad gausite greitos energijos, kurios reikia norint dideliu tempu prabėgti 26,2 mylios. Bet suvalgius per daug, jų nesukaupsite raumenyse, tad galiausiai bus gaminamas insulinas, kad sudegintumėte perteklių vėliau, kai ilsėsitės ir jų nebereikės. Nuoroda nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.