Ar miegas labiau padeda numesti svorio, Nauji patarimai padės lieknėti miegant - DELFI Sveikata, Melatoninas padeda numesti svorio

Jeigu turite antsvorio, greičiausiai jums yra išsivystęs ir atsparumas insulinui. Tačiau žmogui, norinčiam numesti svorio, nebūtina visiškai išbraukti cukrų iš savo raciono. Arba galima rinktis seną gerą 12 valandų trukmės pasninkavimą. Deja, šiame tyrime nebuvo analizuojamas treniruočių poveikis moterims. Išmaniųjų telefonų ir nešiojamųjų kompiuterių skleidžiama mėlyna šviesa, kaip paaiškėjo, sutrikdo melatonino — miego ir būdravimo ciklą reguliuojančio hormono, lygį. Todėl labiau gresia prisivalgyti menkaverčio maisto.

Padidėjęs cukraus kiekis ar suriebėjusios kepenys gali likti tik prisiminimu: mokslininkai siūlo naują dietą 69 Buvo atliktas tyrimas, kurio metu nustatyta: ilgiau nei dvi savaites dietos besilaikantis, tačiau vos penkias su puse valandų miegantis asmuo atsikratė mažiau riebalų nei tas, kuris miegodavo po pusdevintos valandos per parą.

Mokslo paneigti mitai apie svorio metimą 16 LRT. Prasidedant naujiems metams, daugelis planuoja numesti svorio. Tačiau kalbai pakrypus apie dietas ir svorio metimą, neišvengiama painiavos.

Svarbu tai, kad jis sparčiau neteko ir neriebalinės masės įskaitant raumenis. Kitas tyrimas taip pat pademonstravo panašius rezultatus — šį kartą per aštuonias savaites, kai bent penkias dienas per savaitę sulieknėti bandę asmenys miegodavo valanda trumpiau nei rekomenduojama.

Šie rezultatai atskleidė, kad ilgiau pamiegojus savaitgaliais padarytos žalos kompensuoti nepavyks.

Niekaip negalite numesti svorio? Štai kas trukdo Ten taip jauku ir saugu. Tačiau nedaugelis susimąsto, kad už viso to slypi ir ne tokia graži pusė. Pavyzdžiui, namai gali paskatinti svorio augimą ir, kas blogiausia, to galima net nepastebėti.

Metabolizmas, apetitas ir miegas Yra net ne viena priežastis, kodėl trumpesnis miegas siejamas su didesniu svoriu ir gali trukdyti pastangoms sulieknėti. Tarp jų — metabolizmasapetitas ir maisto pasirinkimas.

Melatoninas padeda numesti svorio

Miegas turi įtakos dviem labai svarbiems apetitą reguliuojantiems hormonams — leptinui ir grelinui. Leptinas — hormonas, slopinantis apetitą, taigi, kai leptino kiekis didelis, jaučiamės sotūs. Dar vieno tyrimo, kuriame dalyvavo suaugę žmonės, išvadose skelbiama, kad miego trūkumas siejamas su didesniu grelino ir mažesniu leptino kiekiu.

numesti svorio sėdint

Šis derinys didina apetitą ir apsunkina pastangas riboti suvartojamų kalorijų kiekį, tad toks žmogus linkęs persivalgyti. Taigi, hormonų pokyčių lemtas suvartojamo maisto kiekio pokytis gali lemti papildomų kilogramų atsiradimą.

O tai reiškia, kad kokybiškas miegas turėtų būti kiekvieno iš mūsų prioritetas.

Stengiasi numesti bet kokį svorį

Be to, miego stygius ne tik sutrikdo už apetitą atsakingus hormonus, bet ir turi įtakos maisto pasirinkimui bei tam, kaip smegenys suvokia maistą. Mokslininkai išsiaiškino, kad smegenų sritys, atsakingos už atpildo mechanizmą, po prastai miegotos nakties į maistą reaguoja aktyviau šešios naktys vos po keturias valandas miego nei tais atvejais, kai poilsis kokybiškas šešios naktys po devynias valandas. Tai gali paaiškinti, kodėl neišsimiegojus norisi dažniau užkandžiauti ir valgyti nesveikai — t.

Miego trukmė taip pat turi įtakos ir medžiagų apykaitai, ypač gliukozės metabolizmui.

Kodėl man nesiseka numesti svorio?

Pavalgius organizme išsiskiria insulinas — hormonas, padedantis apdoroti gliukozę ar miegas labiau padeda numesti svorio. Kai stinga miego, sutrinka organizmo reakcija į insuliną, o tai reiškia, kad sunkiau susitvarkyti su gliukoze.

Galbūt viena prastai miegota naktis labai didelės žalos ir nepadarys, tačiau ilgalaikis miego stygius lemia tokias sunkias ligas kaip nutukimas ir antrojo tipo diabetas. Straipsnio autoriai atliko savą tyrimą, kurio metu pastebėta, kad, kalbant apie jaunus sveikus vyrus, vos viena prastai miegota naktis maždaug keturios valandos miego gali sutrikdyti insulino atsaką į gliukozę.

Turint omenyje, kad naktį tinkamai nepailsėję žmonės ir taip mielai renkasi daug gliukozės turintį maistą dėl išaugusio apetito ir atpildo mechanizmo smegenyse, sutrikęs gliukozės apdorojimas situaciją dar labiau pablogina.

kaip galiu greitai numesti svorį

Perteklinis gliukozės kiekis tiek dėl didesnio suvartojimo, tiek dėl sumenkusio jos skaidymo pajėgumo gali virsti riebiosiomis rūgštimis ir būti kaupiamas kaip riebalai. Procesas gali trukti ilgą laiką ir baigtis antsvoriu, pažymi autoriai.

Ekspertai kaip vieną iš prasto miego problemos sprendimo būdų įvardija fizinį aktyvumą.

termo kūno kaukė lieknėja

Sportas teigiamai veikia apetitą, mažindamas grelino kiekį ir didindamas peptido YY virškinamajame trakte išskiriamo hormono, siejamo su sotumo ir pasitenkinimo jausmu kiekį organizme.

Pasportavę žmonės linkę mažiau valgyti, tačiau kol kas ekspertai negali pasakyti, ar tokia tendencija pastebima ir miego stygiaus kontekste.

Tyrimas taip pat atskleidė, jog fizinis aktyvumas gali padėti išvengti metabolizmo sutrikimų, kylančių, kai trūksta miego.

  1. Kaip numesti 5 kg per mėnesį — patarimai, ką valgyti ir kaip mankštintis 30 LRT.
  2. Kokie yra efektyviausi riebalų degintojai
  3. Padidėjęs cukraus kiekis ar suriebėjusios kepenys gali likti tik prisiminimu: mokslininkai siūlo naują dietą 69 Buvo atliktas tyrimas, kurio metu nustatyta: ilgiau nei dvi savaites dietos besilaikantis, tačiau vos penkias su puse valandų miegantis asmuo atsikratė mažiau riebalų nei tas, kuris miegodavo po pusdevintos valandos per parą.
  4. Kaip ir su širdies ligomis ir net daugeliu vėžio tipų, problema yra ta, kad nutukimui įtakos turi daug skirtingų veiksnių.
  5. 5 dalykai, kuriuos būtina keisti, jei norite sulieknėti | Pasiutus Lapė
  6. Apie mus Tinklaraštis 5 dalykai, kuriuos būtina keisti, jei norite sulieknėti 5 dalykai, kuriuos būtina keisti, jei norite sulieknėti Lieknėjimas turbūt viena aktualiausių temų visame pasaulyje.

Tai lemia geresnis organizmo atsakas į insuliną — ir veiksmingesnę gliukozės kontrolę. Taip pat ekspertai pastebėjo ir potencialią vienos sporto treniruotės naudą gliukozės metabolizmui po bemiegės nakties.

riebalų nuostolių ištirti

Nors šie rezultatai ir suteikia vilties, mokslininkams dar teks išsiaiškinti, koks ilgalaikio fizinio aktyvumo poveikis mažai miegančių asmenų organizmui. Akivaizdu, kad kovojant su nereikalingais kilogramais miegas atlieka labai svarbų vaidmenį. Prastai išsimiegojus, padidėja apetitas tai lemia hormonų pokyčiainorisi nesveiko maisto, o tai tikrai nepadeda sulieknėti.

Tai reiškia, kad miegas turėtų būti vertinamas kaip lygiavertis veiksnys kovoje su antsvoriu kaip ir dieta bei fizinis aktyvumas.