Atrodo kad žindymo metu negalima numesti svorio

Konsultuoja gydytoja endokrinologė Lina Orlovskaja. Tik sveikas ir augantis kūdikis yra pajėgus žįsti taip, kad užtikrintų sau reikiamą MP kiekį. Ši aplinkybė yra svarbi žindančios moters savijautai, tačiau reikia atkreipti dėmesį, kad mityba - tik viena galimų silpnumo priežasčių.

Storėti ar lieknėti žindant — ko norėtumėte?

Storėti ar lieknėti žindant — ko norėtumėte?

Valgyti reikėtų daugiau Kūdikį iš krūties maitinančios mamos maisto poreikiai yra didesni, negu nežindančios moters. Daugiausiai papildomų medžiagų atitenka pienui. Dar kažkiek energijos sunaudojama pačiam pieno gamybos procesui.

Bendras laktacijai reikalingų medžiagų ir kalorijų poreikis yra tiesiogiai proporcingas pieno gamybos intensyvumui. Jis priklauso nuo to, ar kūdikis maitinamas tik iš krūties, ar gauna ir kitokio maisto, ar žindomas tik vienas kūdikis, ar du, trys ir daugiau.

Fiziškai aktyvesnėms ir lieknoms moterims reikėtų valgyti daugiau, o lėtesnėms ir turinčioms antsvorio — mažiau. Svarbiausia — žinokite: jūsų krūtyse atsiradusio pieno kiekis priklausys ne nuo suvalgyto maisto gausos, o nuo to, kiek užsisakys kūdikis, žįsdamas krūtį.

Draugaukime ir Facebooke!

Štai dabar ir paklausite: o kaip užtikrinti, kad mamos organizmas pajėgtų įvykdyti tą užsakymą, t. Juk reikia ne tik vandens aišku, piene jo daugiausiabet ir daugelio įvairių maistingųjų medžiagų. Dietologai rekomenduoja maitinančioms mamoms suvartoti maždaug kilokalorijų per parą daugiau negu iki nėštumo. Taigi ar žindyvė turi kasdien užsirašinėti suvalgyto maisto gramus ir nuolat skaičiuoti kalorijas, kad ko nors nepritrūktų? O gal ji turėtų stengtis suvalgyti kuo daugiau, net prisiversdama, kad užtektų ir atsargai?

Nevarkite, skaičiuodama gramus ir kalorijas, ir nesikankinkite, valgydama ko nenorite. Pasikliaukite savo apetitu.

gelbėk mane svorio eliksyru

Tam ir yra troškulio bei alkio pojūčiai, kad žmogus neužmirštų atsigerti ir pavalgyti, kai jam to reikia. Sunkiai fiziškai dirbančiam žmogui reikia daugiau maisto ir jis valgo daugiau už gulinėjantį, bet ne todėl, kad taip nusprendžia nuolat skaičiuodamas reikalingas kalorijas.

Daugiau arba dažniau valgyti jis nori!

Navigacija tarp įrašų

Dvynukus žindanti mama norės valgyti daugiau, negu maitinanti tik vieną kūdikį, o ši — daugiau už visai nežindančią. Jeigu vaiką žindo nėščioji, jos organizmas prie didesnių poreikių taip pat prisitaiko padidėjusiu apetitu, ir gimdoje esančio kito, dar negimusio, kūdikio augimas nenukenčia. Atsargos ateičiai Jeigu kurią dieną ar net ilgesnį laikotarpį kokios nors maistingosios medžiagos ar apskritai maisto mama gauna nepakankamai, pieno gamybai krūtyse, kaip ir vaiko augimui gimdoje, reikalingos medžiagos paimamos iš jos kūne esančių atsargų.

Polinkis jas kaupti yra suprogramuotas moters genuose. Ši programa pradedama vykdyti jau bręstančios mergaitės kūne ir dar suintensyvėja nėštumo metu. Šie procesai yra skatinami ir valdomi hormonų. Dauguma moterų nėštumo metu priauga svorio.

suvyniokite greitai mesti svorį

Čia turiu mintyje tik pačiai mamai priklausantį svorį, t. Po šešių savaičių tai jau turėtų tęstis apie 30min. Toliau stiprinkite dubens dugno raumenis, vaikščiokite parke, miške, Pasitarkite su gydytoju ir jam pritarus galite pradėti lankyti baseiną ar daryti nesudėtingą mankštą. Pirmus tris šešis mėnesius po gimdymo venkite šokinėjimo, staigių judesių.

Kai pasijusite atsigavusios rekomenduojame pratimus, kuriuos galite įtraukti į savo programą. Pratimus atlikite kartus per savaitę. Širdies sistemos veiklos gerinimas Stenkitės kiekvieną dieną išeiti su vaiku pasivaikščioti.

Storėti ar lieknėti žindant – ko norėtumėte?

Jeigu vežimėlį stumsite į kalniuką, kalorijų sudeginsite dar daugiau. Stebėkite savo savijautą, kad nepervargtumėte. Jums gali būti įdomu, kokius pratimus reikėtų daryti, po kiek kartų ir kaip dažnai. Svarbu pastebėti, kad nelabai įmanoma sumažinti riebalų sluoksnį tam tikroje vietoje, pvz. Jeigu norime turėti plokščią pilvuką, tai į fizinę veiklą turime įtraukti visas kūno dalis.

Be to būtina suderinti kardio užsiėmimus su raumenų stiprinimo treniruotėmis.

aš tikrai noriu sulieknėti

Taipogi negalima pamiršti taisyklingos mitybos. Tačiau tai nereiškia, kad Jūs turėtumėte nuleisti rankas ir nieko nedaryti. Pasitarkite su savo gydytoju ir jam pritarus užsiimkite fizine veikla.

Dubens sukimas Jį galima daryti tiek gulint ant mankštos kilimėlio arba stovint prie sienos 2 variantas. Jeigu alergija nepasireiškė per savaitę, šiuos produktus galima vartoti. Reikėtų atkreipti dėmesį į produktų eiliškumą: pirma valgyti lengviau virškinamą maistą šviežias daržoves, vaisiuspaskui - termiškai apdorotą košes, duoną, virtas daržovespabaigoje - mėsą ir kitą baltyminį maistą. Ar yra produktų, kurie gali pakeisti mamos pieno skonį ir kūdikis verks priglaustas prie krūties, nenorės valgyti?

Viena priežasčių, kodėl priglaustas prie krūties kūdikis verkia, gali būti mamos suvalgytas maistas, kuriame gausu eterinių aliejų.

Prenumeruok

Tai česnakai, svogūnai, porai ir pan. Tačiau jei mama jų valgė per nėštumą, kūdikis gali ir nesureaguoti. Ar tiesa, kad žindyvė, kuri netinkamai maitinasi, gali slopinti kūdikio apetitą? Ir, priešingai, visavertė mityba skatina kūdikio apetitą, o kartu ir augimą?

Mokslininkas Jensenas RG Sant Diego, įrodė, kad yra mamos pieno, kūdikio augimo ir apetito ryšys. Mamos pieno kiekis priklauso nuo to, kaip dažnai, ilgai ir intensyviai kūdikis žinda. Tik sveikas ir augantis kūdikis pajėgus žįsti taip, kad mamos pieno pasigamintų pakankamai.

svorio netekimas zubaida tariq

Vis dėlto reikia suvokti, kad mamos pienas ir jos mityba nėra vienas ir tas pats, nors šis mitas labai populiarus. Pati gamta taip sutvarkė, kad mamos piene niekada netrūksta maisto medžiagų, kurių reikia kūdikiui.

9 mėn numesti svorio