Deginant vidinius šlaunies riebalus

Atsikratykite riebalų ant klubų Nepamirškite širdies Sudegintos kalorijos - būtent tai yra veiksnys, tiesiogiai paveikiantis jūsų riebalų kiekį. Lengviausias būdas deginti kalorijas?

Gumulėliai, įdubimai bei natūralus kūno polinkis kaupti riebalus šlaunų srityje, daugeliui žmonių šlaunis paverčia nepatrauklia kūno vieta, kurią yra bandoma tvarkyti sporto pagalba.

deginant vidinius šlaunies riebalus ledinis karštas riebalų deginimas

Tačiau šlaunys yra viena iš daugiausia pastangų ir labai tikslių bei dėsningų pratimų reikalaujanti kūno dalis. Galite lieti prakaitą sportuodami kiekvieną dieną, tačiau jeigu neatliekate būtent šlaunims stangrinti reikiamų pratimų — nebūtinai pasieksite norimus rezultatus. Norite sustiprinti ir sustangrinti šlaunis bei pamiršti erzinančią probleminę zoną? Išbandykite šiuos 4 pratimus, kurie padės efektyviai ir greitai pasiekti tikslų be ilgų treniruočių sporto salėje!

Stovėkite tiesiai, rankos prie šonų, pėdos klubų plotyje.

Kaip deginti adductor riebalus

Dešinę koją pastatę ant žemės, kojų pirštus nukreipkite į priekį, o kairiąją koją pakelkite tiesiai atgal ir padėkite ant atramos kėdės, suoliuko ar stalo. Rankas laikydami šonuose, nugarą tiesiai, pečius atgal deginant vidinius šlaunies riebalus tūpkite, kol dešinė koja sudarys 90 laipsnių kampą. Pritūpę pabūkite viena ar dvi sekundes ir kildami aukštyn nuo dešiniojo kulno grįžkite į pradinę padėtį.

deginant vidinius šlaunies riebalus 90 dienų vasara lieknėja

Šį pratimą pakartokite dar 14 kartų ir pakeiskite kojas. Norėdami padidinti pasipriešinimą, šiuos pritūpimus galite atlikti su svoriais.

Riebalų deginimas: viskas nuo A iki Z

Tiesia nugara, pečiais atgal ir įtemptais pilvo raumenimis pritūpkite. Svarbu, kad tupiant keliai būtų vertikalioje linijoje su pėdomis ir neišsikištų į priekį.

deginant vidinius šlaunies riebalus pašalinti šiek tiek riebalų

Kad neapkrautumėte ir nepertemptumėte kelių, sutelkite dėmesį į judesį, kuris turėtų būti tarsi sėstumėtės su visu kūno svoriu atgal ant kulnų. Pritūpę pabūkite viena ar dvi sekundes ir lėtai, kildami nuo kulnų ir įtempę šlaunų raumenis, grįžkite į pradinę padėtį.

Pratimą kartokite 15 kartų, po 14 pritūpimų. Jeigu norite didesnio pasipriešinimo, atlikdami pratimą abiem rankomis laikykite papildomą svorį.

deginant vidinius šlaunies riebalus kur nusipirkti nutralu keiptaune

Dviejų pėdų atstumu atsistokite tiesiai prieš sieną, atremkite į ją nugarą, kojas laikykite pečių plotyje, kojos pirštus nukreipkite į priekį, o rankas priešais save. Tokioje padėtyje nugara turi slysti siena žemyn tol, kol klubai, keliai ir kulkšnys sudarys 90° kampą. Šioje pozicijoje būkite mažiausiai 30 sekundžių. Labai svarbu, jog viso pratimo metu apatinė nugaros dalis būtų prispausta prie sienos. Kai pajausite, jog 30 sekundžių yra vieni juokai — laiką didinkite 15 sekundžių intervalais.

Deginti riebalus ar auginti raumenis?

Dešine koja ženkite didelį žingsnį atgal, kojų pirštus nukreipkite į priekį, o kairiąją koją laikykite vietoje. Tūpkite žemyn, laikydami liemenį tiesiai, kol su dešiniuoju keliu paliesite žemę. Šioje padėtyje būkite kelias sekundes ir atsispirdami nuo dešinės kojos grįžkite į pradinę padėtį.

Pratimą darykite 15 kartų, po 14 pritūpimų, keisdami kojas.

Geriausi rezultatai norint numesti pilvo riebalus

Darydami šiuos įtūpstus galite naudoti svorius. Pasiekite dar didesnius rezultatus Šlaunų srityje numetėte daug svorio, tačiau oda liko suglebusi ir prarado savo stangrumą? Tai inovatyvi ir švelni šildomojo poveikio procedūra, visiškai nesukelianti nemalonių pojūčių bei tinkanti visiems odos deginant vidinius šlaunies riebalus. Kiekviena procedūra yra individuali, tačiau įprastinė sesija trunka ne ilgiau pusvalandžio, todėl šią procedūrą galite atlikti tiesiog per pietų pertrauką.

Tai yra pirmoji ir vienintelė technologija, suderinanti net 4 veiksnius: vakuuminę ir masažo terapiją su infraraudonųjų spindulių energija ir bipoliniais radijo impulsais. Mechaninė manipuliacija ir giluminis įšildymas paveikia poodinius audinius, todėl pradeda gamintis kolagenas, gerinama kraujotaka ir limfotaka, naikinamas riebalų perteklius bei gydomas celiulitas. Kad ir kokie būtų Jūsų asmeniniai estetiniai tikslai — to siekti galite ne vieni.

4 pratimai, kurie padės sustangrinti šlaunis

Deginti riebalus norite treniruotėmis? Susiraskite profesionalų trenerį ir mūsų rekomenduojamus pratimus derinkite su treniruotėmis sporto salėje! Jeigu Jūsų darbo grafikas yra įtemptas ir laiko treniruotėms namie ar sporto salėje ne visada yra, tačiau su celiulitu bei elastingumą praradusią odą gyventi tikrai nenorite — atvykite į Skinny Estetikos Kliniką, kurioje dirbantys specialistai ne tik patars dėl reikalingų procedūrų, bet ir padės pasiekti norimų rezultatų!