Kaip bėgioti norint numesti riebalus,

Tai gali būti bėgiojimas ant bėgimo takelio ar gatvėje bet kuriuo metų laiku. Kaip bėgti Daugelis žmonių mano, kad galite tiesiog išlipti iš sofos ir bėgti, tačiau viskas yra šiek tiek sudėtingiau. Bėgimas su svorio metimu — pagrindinė priemonė pagreitinti medžiagų apykaitą žmogaus organizme.

Skirtingos bėgimo rūšys turi skirtingą naudą ir tikslą. Štai populiariausios bėgimo rūšys: Paprastas bėgimas: žmonės tai vadina tiesiog normaliu bėgimu.

Nuorodos kopijavimas

Tai trumpo-vidutinio atstumo nuotolis apie kaip bėgioti norint numesti riebalus kilometrųkurį bėgikas įveikia savo natūraliu tempu. Ilgas bėgimas: tempo prasme ilgas bėgimas nesiskiria nuo paprasto bėgimo, tiesiog distancija išauga iki kilometrų.

  1. Kaip numesti 6 kg riebalų
  2. Bėgimas riebalų deginimui - Saviugdos akademija
  3. Yra efektyvus avalon riebalų degintojas
  4. Ar bėgimas padeda numesti svorio - kiek reikia padaryti norint greitai numesti svorio

Ilgas bėgimas pagerina bendrą fizinę būklę ir ištvermę. Intervalinis bėgimas: trumpi, intensyvūs bei pasikartojantys bėgimai su trumpomis pertraukomis. Tokio tipo intervaliniai bėgimai lavina jėgą ir greitį.

Bėgiojimas- geriausias riebalų priešas? – ecoauto.lt

Bėgimas į kalną: į intervalinį bėgimą panašus bėgimo būdas, kuomet atliekami atskiri bei intensyvūs bėgimai. Pavyzdžiui, 10 užbėgimų į kalną, po kiekvieno nusileidžiant nuo kalno pėščiomis. Bėgimas atsistatymui: lėto tempo bėgimai, kurie naudingi po intensyvių bėgimų.

svorio netekimas su tinkama arbata

Pavyzdžiui, 4 minučių bėgimas lengvu tempu po intervalinio bėgimo ar bėgimo į kalną. Progresinis bėgimas: tai bėgimo rūšis, kurios principas yra pradėti bėgti lėtu, o užbaigti greitu tempu.

biotino svorio metimo istorijos

Tokio tipo bėgimas lavina ištvermę, greitį bei sumažiną bendrą nuovargį. Štai paprastas progresinio bėgimo pavyzdys: 8 kilometrai normaliu tempu bei pabaigoje 1,5 kilometro greitu tempu. Reziumė: yra įvairių bėgimo tipų, kurių kiekvienas skirtas saviems tikslams bei naudoms pasiekti.

Asmeninis treneris atskleidė paprasčiausią būdą sveikai numesti svorio

Pats paprasčiausias bėgimo būdas — tai normalus bėgimas kiekvienam individualiai priimtinu tempu. Būtent fizinė veikla yra puikus būdas kalorijoms deginti. Bėgimas, išskirtinai, yra puikus pasirinkimas. Bėgimo metu apkraunami įvairūs kūno raumenys, todėl ir kalorijų sunaudojimas yra didesnis 2.

Nemokami skelbimai

Didesnis kalorijų suvartojimas bėgant yra pagrįstas mokslu. Pavyzdžiui, buvo atliktas tyrimas su 12 vyrų ir 12 moterų, siekiant palyginti kiek kalorijų sudeginama bėgant bei einant metrų distanciją 3. Tyrimas buvo atliktas bėgant tiek keliu, tiek ant bėgimo takelio. Tyrimo rezultatai parodė, jog: Bėgdami ant takelio, tiriamieji sudegino 33 kalorijomis daugiau nei eidami ant to pačio takelio tą patį atstumą. Bėgdami keliu, tiriamieji sudegino 35 kalorijomis daugiau nei eidami tuo pačiu keliu tą patį atstumą.

Svoris liko toks pats, riebalų kiekis nemažėja. Kodėl taip yra ir ką reikėtų daryti, kad matytųsi rezultatai? Bėgiojimas yra pakankamai efektyvus riebalų deginimo būdas.

Sužinok daugiau: 3 aspektai ir 5 efektyvūs pratimai sporto klubo naujokams Panašus kalorijų kiekis sudeginamas ir energingo plaukimo ar kovos menų treniruotės metu.

Be to, 30 minučių bėgimo metu sudeginama daugiau kalorijų nei 30 minučių krepšinio žaidime 4.

Kontraindikacijos Prieš kelis dešimtmečius lengvas bėgiojimas buvo laikomas panacėja nuo visų ligų. Šiandien šios sporto šakos populiarumas šiek tiek išblėso, tačiau veltui — sako treneriai ir gydytojai.

Reziumė: bėgimas — tai puikus pasirinkimas siekiant numesti svorį. Bėgimo metu sudeginama daugiau kalorijų nei daugumos kitų fizinių veiklų metu.

  • Dr oz greitai mesti svorį
  • Trenerio patarimai norintiems sulieknėti: pradėkite ne nuo bėgimo, o nuo mąstymo - DELFI Gyvenimas

Aukšto intensyvumo bėgimas, pavyzdžiui intervalinis bėgimas ar bėgimas į kalną, gali naudoti kalorijas net 48 valandas po treniruotės 5. Viso kūno raumenis apkraunantys pratimai reikalauja energijos kalorijų ir vėliau tam, jog organizmas atsistatytų.

Kaip numesti svorio bėgiojant

Tyrimo metu 10 vyrų intensyviai mynė dviratį 45 minutes siekiant paskaičiuoti po treniruotės sudeginamų kalorijų kiekį bei kalorijų deginimo trukmę. Vidutiniškai, kiekvienas dviratininkas sudegino kalorijų treniruotės metu bei papildomų kalorijų 14 valandų laikotarpyje po treniruotės 7.

Nors paskutinis mokslinis tyrimas buvo atliktas su dviratininkais, tokia pat išvada tinka ir aukšto intensyvumo bėgimo treniruotėms. Dviračio minimas yra tiesiog patogesnis būdas apskaičiuoti kalorijų sudeginimą laboratorinio tyrimo metu.

Kaip bėgti

Gaila, tačiau šios strategijos kartais tiesiog padidina alkio jausmą bei svorio metimą paverčia iššūkiu. Keletas tyrimų priėjo išvados, jog po aukšto intensyvumo bėgimo treniruotės apetitas ženkliai sumažėja 89.

ampk aktyvatoriaus svorio metimo apžvalgos

Natūralu, jog ir nepersivalgyti bus žymiai lengviau. Nors to paaiškinimas nėra tikslus, tačiau spėjama, jog tai įvyksta dėl to, jog aukšto intensyvumo bėgimas nuslopina alkio hormono grelino bei padidina sotumo hormono peptido YY PYY lygį. Su 11 vyrų atliktas tyrimas įrodė, jog 60 minučių bėgimas ar 90 minučių jėgos treniruotė sumažino grelino lygį.

kūnas plonas huile minceur

Vien tik bėgimas padidino peptido PYY gamybą 8. Kitas mokslinis tyrimas buvo atliekamas su 9 vyrais, siekiant išsiaiškinti bėgimo įtaką grelino lygiui.

liekni keturkojai

Mokslininkai priėjo išvados, jog grelino lygis nukrinta net valandoms po treniruotės 9. Reziumė: bėgimas sumažina alkio hormonų bei padidina sotumo hormonų gamybą.

  • Riebalų nuostolių kostiumai
  • Bėgimas: kodėl verta ir kaip pradėti bėgioti?

Tai gali padėti numesti svorį. Įvairūs moksliniai tyrimai įrodo ryšį tarp pilvo riebalų ir padidėjusios 2 tipo diabeto, širdies ir kitų ligų rizikos 10 Tyrimai rodo, jog vidutinio-aukšto intensyvumo fizinė veikla, tokia kaip bėgimas, gali sumažinti pilvo riebalus, net ir nekeičiant mitybos įpročių 1213 Sužinok daugiau: Svorio metimas: kas efektyviau — kardio ar svorių kilnojimas?

Visgi, pilvo riebalams deginti efektyviausia yra vidutinio-aukšto intensyvumo fizinė veikla Galiausiai, 45 sveikų, tačiau fiziškai neaktyvių moterų analizė parodė, jog 3 kartus per savaitę atliekami aukšto intensyvumo pratimai padėjo ženkliai sumažinti tiek pilvo, tiek bendrą riebalų kiekį Reziumė: daug įvairių kaip bėgioti norint numesti riebalus priėjo tos pačios išvados, jog vidutinio-aukšto intensyvumo aerobinė fizinė veikla padeda atsikratyti pilvo riebalų, net ir nekeičiant mitybos įpročių.

kaip kvepia deginantys riebalai

Cukraus kiekis kraujyje: bėgimas gali padėti raumenų ląstelėms tapti jautresnėms insulinui, o tai sumažina cukraus kiekį kraujyje. Katarakta: mokslinis tyrimas įrodė, jog ėjimas vidutiniu tempu bei energingas bėgimas sumažina kataraktos riziką.

Ar įmanoma numesti svorio bėgiojant?

Be to, kuo daugiau treniruositės, tuo labiau mažės kataraktos rizika Nukritimai: bėgimas sumažina tarp kaip efektyviai prarasti kūno riebalus amžiaus žmonių dažnai egzistuojančią parkritimų riziką. Tyrimai rodo, jog reguliariai bėgiojantys vyresnio amžiaus žmonės žymiai rečiau parkrinta Tai susiję su geresne kojų fizine būkle.

Kelio traumos: egzistuoja dažnas mitas, jog bėgimas yra žalingas keliams. Kelio skausmas: bėgimas taip pat gali sumažinti kelių skausmą. Su vidutiniškai 64 metų amžiaus žmonėmis atliktas mokslinis tyrimas įrodė, jog bėgimas nėra susijęs su kelių skausmų ar artritu.

Asmeninis treneris, mitybos konsultantas Mantas Panavas DELFI pasakoja, kad tokiems žmonėms netinka nei bėgiojimas, nei visos drastiškos priemonės: norint numesti daug svorioreikia palaipsniui keisti visą gyvenimo būdą, o svarbiausia pradėti nuo minčių ir mitybos įpročių. Norint apskaičiuoti idealų kūno svorį, reikalingi tokie duomenys kaip amžius, raumenų ir riebalų santykis, ūgis, lytis ir kaulų tankis. Kai kurie žmonės mano, kad apskaičiuoti, ar kūno svoris yra idealus, galima pasitelkti kūno masės indeksą KMIkiti su tuo nesutinka, nes KMI neatsižvelgia į raumenų masę ir juosmens — klubų santykį. Susiję straipsniai Kaip palaikyti žarnyno sveikatą? Jei jūs palyginsite save su šeimos nariais ir pagal tai spręsite, koks turėtų būti idealus jūsų kūno svoris, gausite per didelį rezultatą, jei pas jus šeimoje yra antsvorį turinčių žmonių, arba per mažą, jei šeimoje visi atrodo kaip modeliai.

Iš tikrųjų, rėguliariai bėgiojantys žmonės rečiau patiria kelio skausmus