Kaip numesti svorio kai tingisi,

Pasaulio sveikatos organizacijos rekomendacijos pataria vaikščioti bent 30 minučių, tačiau šis variantas — labai kompromisinis. Specialistai sako, kad nusprendus aktyviai sportuoti svarbu viskas — žmogaus nusiteikimas, atstumas iki treniruočių vietos, taisyklingai atliekami pratimai, režimas, rašoma pranešime spaudai. Kaitaliokite treniruočių pobūdį ir intensyvumą. Na, čia jau ir grandininė reakcija gali pasireikšti. Todėl geriausia, kad bandelės, picos ir cepelinai taptų švenčių, o ne kasdienės vakarienės patiekalais. Reikia tik tiksliai žinoti kuriuos mygtukus spustelti, kad pajudėtum sveikatos keliu: nesunkiai ir svarbiausia — su malonumu.

Jos nepakaktų antsvoriui įveikti, tačiau tai būtų stimulas geresnei žmogaus savijautai ir postūmis aktyvesnei fizinei veiklai prieš ar po darbo, o tai jau galėtų turėti įtakos svorio kontrolei.

Kaip numesti svorio?

Svarbu, kad žmogus įprastų fiziškai aktyviai judėti. O dažniausiai tai padaryti lengviau kolektyve, nei pačiam vienam. Vienas tik nepatogumas: intensyvi mankšta sukelia prakaitavimą, o tai, matyt, nepriimtina biuro sąlygomis, todėl manau, kad mankšta biure turėtų būti lengva, skirta daugiau atsipalaidavimui nei kalorijų deginimui.

kaip numesti svorio kai tingisi

Nors, jei darbdaviai ir sąlygos leidžia, galima ir paprakaituoti. Būtų naudinga.

Nuorodos kopijavimas

Kam dar galėtų padėti mankšta? Na, čia jau ir grandininė reakcija gali pasireikšti.

Kadangi bet kuri fizinė veikla mažina stresą, skatina serotonino išsiskyrimą, tikėtina, kad pajudėjus pagerės darbuotojų nuotaika, gal net bus išvengta dalies konfliktų. Vienu žodžiu, pastangų nedaug, o rezultatas didelis, kaip Pareto dėsnyje: 20 proc. Juk kiekvienas galime daryti pertraukėles ir truputį pajudėti, tačiau dar neteko matyti, kad tai būtų praktikuojama.

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Šis imbiero gėrimas gerina medžiagų apykaitą, mažina apetitą, be to, dar ir puikiai tonizuos. Taip per trumpą laiką palengvėsite net keliais nepageidaujamais kilogramais ir pasijusite kur kas geriau.

kaip numesti svorio kai tingisi

Jums reikės: 1 pilno valgomojo šaukšto medaus; 1 arbatinio šaukštelio trinto kumino; Ketvirtadalio arbatinio šaukštelio cinamono; 1 puodelio verdančio vandens; 2 gabalėlių citrinos. Leiskite organizmui atsistatyti po fizinio krūvio. Gal atvirkščiai, jūsų kūno sudėjimui, ištvermei, užsibrėžtiems tikslams tiks tik viena sporto rūšis.

Pasirinkite asmeninį trenerį Pradedantysis sportininkas — kaip pirmokas mokykloje.

NAUJAUSI KOMENTARAI

Jam būtinas mokytojas, kuris padėtų stiprius pagrindus ir išmokytų taisyklingos judesių technikos. Nesvarbu, keliant svarmenį, minant dviratį ar atliekant jogos pratimą. Tačiau jeigu visgi nusprendėte sportuoti patys ar nutarėte pradėti nuo grupinių užsiėmimų, pasakykite apie tai treneriui, atidžiai klausykitės nurodymų, drąsiai užduokite klausimus. Nepersistenkite, laikykitės režimo Pernelyg dažnos treniruotės ir jas lydintis pervargimas — viena iš pagrindinių pradedančiųjų sportuoti klaidų.

kaip numesti svorio kai tingisi

Pasak jo, fiziologijos mokslininkai ne sykį įrodė, kad mažo intensyvumo krūvis, pavyzdžiui, vaikščiojimas, duoda didžiausią naudą tada, kai yra atliekamas kasdien po apytikriai 60 minučių be poilsio pertraukų. Optimalu — bent 60 minučių.

Spausdinti Penki patarimai pradedantiems sportuoti Pixabay nuotr. Norite sportuoti, bet trūksta motyvacijos.

Pasaulio sveikatos organizacijos rekomendacijos pataria vaikščioti bent 30 minučių, tačiau šis variantas — labai kompromisinis. Jeigu vienu kartu judėti rekomenduojamą laikotarpį per sunku, vaikščiojimo laiką galima skaidyti, bet ne trumpiau nei po 10 minučių, o šiek tiek pasitreniravus ilgainiui galima prieiti prie ilgesnių nepertraukiamų nuotolių.

kaip numesti svorio kai tingisi

Vaikščiojimas, asociatyvi nuotr. Skaičiuokite ne žingsnius, o pulsą ir minutes Dar vienas dalykas, į kurį svarbu atkreipti dėmesį, jei vaikštant norima numesti svorio, — ėjimo intensyvumas.

kaip numesti svorio kai tingisi

Tikra tiesa, kad kuo intensyviau dirbama, tuo aukštesnis mūsų pulsas, vadinasi, tuo daugiau energijos ir kalorijų sunaudojame. Vis dėlto tai nereiškia, kad tokiu atveju svoris kris greičiau, pažymi gydytojas.

Šiuo metu labai populiarėja didelio intensyvumo intervalinės treniruotės.

kaip numesti svorio kai tingisi

Jos duoda puikių ir gan greitų rezultatų, tačiau žmonės, turintys antsvorio, dažnai turi sutrikusią lipidų riebalų ir angliavandenių apykaitą, todėl tokius pakitimus optimalu koreguoti skatinant riebalų kaip kuro deginimą. Riebalai kaip energija naudojami dirbant nedideliu intensyvumu, o dirbant dideliu intensyvumu, dar vadinamu anaerobiniu režimu, energija gaunama išskirtinai tik iš angliavandenių.

Todėl, orientuojantis į ilgalaikius rezultatus ir norint kilogramų atsikratyti ilgam, medikas rekomenduoja vaikštant stebėti savo pulsą.