Kaip prarasti pilvo riebalus aplink juosmenį. 50 būdų, kaip susitraukti pilvą

Ribokite cukraus vartojimą Vartojant gliukozę jos yra, pavyzdžiui, bulvėse, ryžiuose riebalai mažiau kaupiasi nei vartojant fruktozę kukurūzų sirupas. Galvojimas apie žalumynų pridėjimą prie kiekvieno valgio yra puikus būdas išvalyti ir sustiprinti maistines medžiagas ir skaidulas.

Privatumo Politika 50 būdų, kaip susitraukti pilvą Pašalinkite papildomus riebalus nuo krūtinės, kad tam tikri įpročiai, maisto produktai ir pratimai padeda žmonėms sutrumpinti juosmenį, sumažinti visceralinius pilvo riebalus, išlyginti skrandį, išpūsti ir tonizuoti pilvą.

Kaip sutraukti pilvą: 50 mokslo paremtų patarimų - Svorio Metimas

Čia yra mokslo paremti, juosmenį mažinantys patarimai, kaip sutraukti pilvą. Svorio Metimas Nors riebalų nuostolius gali būti sunku nukreipti į vieną konkrečią kūno vietą, buvo įrodyta, kad tam tikri įpročiai, maisto produktai ir pratimai padeda žmonėms sutrumpinti juosmenį, sumažinti visceralinius pilvo riebalus, išlyginti skrandį, išpjauti ir tonas jų Skyrius.

Šie 50 pilvą mažinančių patarimų yra paremti tyrimais, ekspertais ir mokslu.

grilio riebalų degintojai vyrų svorio metimo patarimai

Pradėkite juos sekti šiandien, kad padidintumėte pasitikėjimą savimi, pagerinti bendrą sveikatos būklę ir sulenkite vidurį. Tada jie rentgeno spinduliuodami tiriamųjų pilvą nustatė pilvo riebalų laipsnį. Rezultatai parodė, kad kuo daugiau žmonių įvertino sąmoningumo tyrimą, tuo mažiau visceralinių riebalų jie galėjo turėti. Mažiau dėmesingi žmonės vidutiniškai turi papildomą kilogramą riebalų pilvuose, nei tie, kurie labiau atitinka savo kasdienybę ir aplinkinį pasaulį.

Valgymas sąmoningai taip pat būna vienas iš geriausių svorio netekimas iš tikrų žmonių.

Štai kodėl per savaitę rekomenduojame pakeisti tik kelis receptus. Įkvėpkite šių lengvų pusryčių receptai. Kitaip tariant, tyrėjai nustatė, kad, priešingai nei paplitusi nuomonė, įsivaizduodamas malonumą įsimylėti maistą iš tikrųjų sumažėja jo apetitas.

Pašalinkite riebalus iš pilvo ir šonų namuose žodžiais - greitai ir efektyviai - Priežastys

Dabar atleisk, kol einame svajoti apie pyragą! The FASEB žurnalas rodo, kad persivalgymas gali būti susijęs su mūsų indų dydžiu, nes viename tyrime dalyviai, kuriems buvo patiekta didesnių dubenėlių ir valgė 16 procentų daugiau nei tie, kuriems buvo patiekti mažesni indai.

Kas daugiau? Didieji dubenėliai 7 procentais neįvertino, kiek jie valgė! Nors tai gali atrodyti nedaug, kai reguliariai einate miegoti ir jo laikotės, jūs pasirenkate svorio metimą dienos metu. Tinkamas miegas yra labai svarbus svorio metimui.

Valgykite daugiau uogų, pakrautų su antioksidantais

Per mažas miegas lemia netinkamą maisto pasirinkimą, daugiausia dėl padidėjusio alkio hormono grelino kiekio. Per mažai miegant sumažėja ir leptino, hormono, kuris padeda pasotinti jūsų apetitą, kiekis. Kada tyrinėtojų pažvelgė į žmonių dietas, jie nustatė, kad kuo įvairesnė mityba, tuo didesnė tikimybė, kad priauga svorio. Tiesą sakant, tie, kurie valgė mažiausią maisto asortimentą, liemens apimtis padidėjo proc.

Paprastas triukas sulėtinti tempą: po kiekvieno kąsnio padėkite šakutę ant lėkštės. Reikia įrodymo? Remiantis neseniai atliktu tyrimu, mokslininkai nustatė, kad dalyviai prarado žymiai daugiau kūno svorio, kai į savo kasdienę maisto tvarkymo programą įtraukė mažai cukraus turinčius ir daug baltymų turinčius užkandžius.

Related Content

Tinka sveikiems, daug baltymų turintiems užkandžiams pavyzdžiui, saujelei nesūdytų migdolų padeda palaikyti cukraus kiekį kraujyje, o tai neleidžia jūsų smegenims sukelti alkio priepuolių, ir neleidžia kūnui mėgautis nesveiku maistu po ilgos dienos. Stresas sukelia hormono, vadinamo kortizoliu, išsiskyrimą, ir kadangi kortizolis yra evoliuciškai susijęs su jūsų kūno įspėjimu apie išorinius pavojus pvz. Kitaip tariant, jei jus jaudina, pradėsite trokšti tos popietės saldainių, net jei jūsų skrandis iš tikrųjų yra pilnas.

Kad išvengtumėte streso, išbandykite paprastus dalykus, pavyzdžiui, giliai įkvėpkite ir kasdien keletą minučių medituokite. Tyrėjai trijų mėnesių eksperimentui pasitelkė 84 nutukusius suaugusiuosius ir suskirstė dalyvius į dvi grupes. Pirmajai grupei buvo liepta pusvalandį prieš kiekvieną valgį išgerti 16 uncijų vandens.

svorio metimas viešojoje erdvėje dviejų savaičių svorio metimas

Pasibaigus tyrimui, vandens grupė numetė apie 9 kilogramus, o jų vaizduotės bendraamžiai atsikratė maždaug trimis mažiau svarų. Pasak mokslininkų, H2O pakrovimas prieš valgį yra veiksminga svorio metimo strategija, nes tai padeda padidinti sotumą.

Jei esate mažiau alkanas, kai valgio laikas sukasi, tada esate labiau linkęs rinktis protingesnį maistą. Plastikiniai buteliai gaminami su bisfenoliu A BPA - kenksminga chemine medžiaga, kuri gali neigiamai paveikti vyrų ir moterų vaisingumą ir yra susijusi su nutukimu: A tyrimas nustatė, kad suaugusiųjų, kurių šlapime didžiausia BPA koncentracija, liemuo ir nutukimo tikimybė buvo žymiai didesnė nei žemiausios kvartilės. Paskelbtas tyrimas Mokslinės ataskaitos nustatė, kad saulės spindulių poveikis nuo 8 iki 12 val.

ako uzivat eco slim kaip numesti kūno riebalų sportininkams

Nors tiksli priežastis, kodėl neaiški, mokslininkai mano, kad ryto šviesa sinchronizuoja jūsų medžiagų apykaitą ir mažina riebalų genus. Deginant kalorijas prieš valgant, jūs sportuojate nevalgius - deginama energija gaunama iš jūsų riebalų atsargų, o ne iš valgomo maisto. Panašiai skaidulų didinimas yra dar vienas būdas palaikyti pilvą. A tyrimas iš žmonių per penkerius metus mokslininkai pranešė, kad kas 10 gramų tirpių skaidulų žmonės suvalgė, jų pilvo riebalų kaupimasis sumažėjo beveik 4 procentais, net jei jie nieko nedarė, kad numestų svorio.

  • Norėdami sumažinti pilvo riebalų kiekį, žmonės turėtų vengti perdirbtų angliavandenių, kurie pasižymi mažu riebalų kiekiu, pvz.
  • Jūsų gydytojas gali norėti išmatuoti savo visceralinius riebalus ir pateikti rekomendacijas remdamasis rezultatais.

Su jais valgykite daugiau tirpių skaidulų vienos nakties avižų receptai. Vieno tyrimo metu Prinstono universiteto mokslininkai Prinstono universiteto mokslininkai šeriami tiriamieji gėrimai, pasaldinti gliukoze arba fruktoze. Nors per dvi mėnesius abi grupės priaugo tą patį svorį, fruktozės grupė pirmiausia priaugo pilvo riebalų, nes kepenyse apdorojamas tokio tipo cukrus.

Kitaip tariant, jei norite susitraukti pilvą, laikykitės atokiau nuo fruktozės, įskaitant daug fruktozės turinčią kukurūzų sirupą! Tyrimas Amerikos geriatrijos draugijos leidinys nustatė, kad didėjantis dietinės sodos suvartojimas yra tiesiogiai susijęs su didesniu pilvo nutukimu.

lengvas budas suliekneti

Tyrime, kuriame dalyvavo vyresni suaugusieji, mokslininkai nustatė, kad kūno lieknėjimo priemonė, kurie kasdien gėrė dietinę soda, per devynerius metus daugiau nei trigubai padidino juosmens dydį, todėl atidėkite dietinį koksą ir net nesusimąstykite, kad pasiektumėte lygių įdėkite rytinės kavos.

Tačiau, kaip ir bet kurio kito supakuoto maisto atveju, įsitikinkite, kad ieškote tokio, kuriame būtų mažiau cukraus nei skaidulose.

Įrodyta, kad tirozinas užkerta kelią pilvo pūtimo padidėjusiam cukraus potraukiui, skatindamas smegenis išskirti dopaminą ir kitą neuromediatorių - norepinefriną. Kitaip tariant, valgant daugiau tirozino kurio galima rasti kiaušiniuose, spirulinoje, tam tikruose sūriuose, pavyzdžiui, parmezane, gruyère, šveicariškame ir romaniniame, piene, sezamo sėklose, jautienoje ir šoninėjegalima atsikratyti kenksmingo cukraus potraukio, dėl kurio jūsų storas pilvas.

Ir todėl turintis daug kalorijų. Norėdami išlaikyti savo pilvo formą, palaukite kraštą ir rinkitės kokteilį, pagamintą iš klubinės sodos ir kalkių, arba laikykitės maistinių medžiagų supakuoto raudonojo vyno, kuriame yra apie kalorijos vienoje stiklinėje.

Kitaip tariant, sausainiai be cukraus, soda ir panašiai gali būti atrodo patinka sveikesnis pasirinkimas, tačiau jie prisideda prie išsipūtusio pilvo ir neigiamai veikia jūsų sveikatą įvairiais būdais. Pasak a neseniai atliktas Misūrio universiteto Kolumbijoje tyrimas kaip prarasti pilvo riebalus aplink juosmenį, kuriuose yra daug skaidulų ir daug baltymų, gali būti svarbiausia investicija, kurią galite padaryti savo liemens srityje, nes tyrimas parodė, kad valgant pusryčius moterų smegenys išlaisvino dopaminą - gerą savijautą sukeliančią cheminę medžiagą, kuri padeda kontroliuoti impulsus.

Kitaip tariant, valgant subalansuotus pusryčius sumažėja tikimybė pasiekti tą 15 val. Nors greipfrutų svorio mažinimo magija nėra iki galo suprasta, tyrėjai priskiria fitocheminių medžiagų ir vitamino C derinį pyragų gydyme. Norėdami pasinaudoti greipfrutų teikiamais pranašumais, apsvarstykite galimybę turėti pusę jų prieš rytinę avižų košę, supjaustyti kelis segmentus per salotas arba suvalgyti vieną užkandžiui prieš pat valgį.

Privatumo Politika 22 patarimai, kaip numesti pilvo riebalus be dietos Jei norite natūraliai prarasti pilvo riebalus, išbandykite šiuos sveikus patarimus, maisto produktus, skirtus kovoti su pilvo riebalų ir riebalų degintojų treniruotėmis. Sužinokite greičiausią būdą deginti pilvo riebalus. Svorio Metimas Lieknesnis juosmuo, plokščias pilvas, sveikesnis kūnas ir sumažėja lėtinių ligų rizika šiandien pradėkite nuo šių sveikų patarimų, kaip numesti pilvo riebalus ir kuriuos palaiko mokslas. Pripažinkime: tas zefyrinis vidurys nepateko ten per naktį.

Daugybė tyrimų parodė, kad tie, kurie valgo mažiausią mėsos kiekį, rečiau yra nutukę, jų KMI yra mažesnis ir kūno riebalų kaip prarasti pilvo riebalus aplink juosmenį mažiausias.