Numesti svorio valgyti bmr, Kaip Numesti Svorio

Jei nežinote, kaip savo ūgį ar svorį paversti kilogramais ar centimetrais, naudokite internetinį keitiklio įrankį. Kaip numesti svorio: 25 moksliškai pagrįsti patarimai - stageman. Mankšta sporto salėje paprasčiausiai padidina tavo apetitą, bet nebūtinai pagerina įsisavinimą. Kai tu medituoji, tavo kūno BMR sumažėja.

Ar galite iš tikrųjų keisti savo metabolizmą? Jūsų metabolizmas reiškia sudėtingą cheminių procesų seriją, kuri paverčia maistu energija, taip pat nustato, kiek jūsų kūnas degina kalorijas.

Kaip greitai numesti svorio – sulieknėti? Riebalų degintojas

Galų gale, jūsų metabolizmas yra atsakingas už tai, kaip greitai ar lengvai jūs įgyti ir numesti svorio. Norint gauti šiek tiek daugiau specifiškumo, šie medžiagų apykaitos procesai reikalauja energijos.

Pradėkite nuo mąstymo!

Jie numesti svorio valgyti bmr audinius, sulaužo audinius ir tiekia energiją. Tai, kaip mes matuojame šiuos medžiagų apykaitos procesus, yra kalorijos per dieną.

1. Apskaičiuokite savo BMR (bazinį metabolizmo greitį)

Kitaip tariant, jūsų kalorijų kiekis, kurį jūsų kūnas kasdien išleidžia kasdien, kad jus veiktų ir gyvas. Jei visa tai skamba paini, tai yra natūra.

Pagalvokite apie tai panašiai. Dėl įrašo, kuo didesnis pratybų intensyvumas, tuo didesnis užpuolimas.

Kategorijos

Ar galite padidinti savo metabolizmą? Jums gali būti girdėję įvairius juokingus dalykus, kurie galėtų padidinti jūsų medžiagų apykaitą. Daiktai, kaip valgyti aštrus maistą, gerti žaliosios arbatos ar valgyti jūsų maisto produktus karštu padažu. Šie dalykai gali truputį paskatinti jūsų medžiagų apykaitą, tačiau tai nebus ilgesnis, todėl jūs galite sustabdyti savižudybę.

Kaip nustatyti reikalingą kalorijų kiekį

Ką veikia? Autoimuninė liga numeta svorio masė Raumenys yra pagrindinis jūsų kūno riebalų deginimo šaltinis.

Pagrindinis » Gyvenimo būdas » Kiek kalorijų turėčiau valgyti, kad numesčiau svorio? Kiek kalorijų turėčiau valgyti, kad numesčiau svorio? Žmonės dažnai pasisako už įprastus mitybos mitus ir daro klaidą ir valgydami nedaug kalorijų savo kūnui, o tai gali sukelti nepriteklius, sulėtinti medžiagų apykaitą ir kai kuriais atvejais nepageidaujamą įkandimą.

Pagalvokite apie raumenis, panašius į krosnį, rūsyje, kuriame visą savo namus pašildysite. Kuo daugiau raumenų turite, tuo daugiau kalorijų galite sudeginti visą dieną, net net bandydami. Jūs neturite dirbti kaip kultūristas, kad sukurtumėte raumenis.

numesti svorio valgyti bmr

Tiesiog pabandykite pakelti svorį kartus per savaitę. Paprasta viso kūno treniruotė padės jums pradėti.

numesti svorio valgyti bmr

Valgyti baltymus reguliariai Jūsų kūnas sunkiau suskaido baltymus, negu sugeria riebalus ir angliavandenius, todėl kuo daugiau valgote, tuo daugiau kalorijų galite sudeginti, kol virsta jūsų maistu. Tai nereiškia, kad norite eiti pernelyg beprotiška.

numesti svorio valgyti bmr

Jums vis dar reikia riebalų ir angliavandenių, kad gerai veiktų. Štai puikus aukštų baltymų maisto produktų ir baltymų kiekio kiekviename porcijos dydyje sąrašas.

Maitinimas maţiau, dažniau maitintis Yra keletas įrodymų, kad maistas dažniau taip pat padidins TDEE, praleidžiant maistą, turi priešingą efektą.

2. Apskaičiuokite savo aktyvumo laipsnį.

Praleisti maitinimą ar nevalgyti pakankamai iš tikrųjų sulėtins jūsų metabolizmą, todėl tai yra svarbu reguliariai valgyti visą dieną. Šio tipo treniruotės ištranda jus iš jūsų komforto zonos, bent jau trumpą laiką, ir tai darydama apmokestina jūsų kūną iki to laiko, kai po treniruočių jūs sunaudote papildomas kalorijas, kad jūsų kūnas vėl sugrįžtų į įprastą būseną. Kiekvieną dieną nereikia daryti HIIT. Tiesą sakant, tai bloga idėja, nes tai gali sukelti sužalojimą, išsekimą ir persitraukimą.

Related Content

Tačiau pora kartų per savaitę tai puikus būdas dirbti su šiuo metabolizmu. Šaltiniai: Amerikos taryba pratybose.

San Diegas: Amerikos treniruočių taryba, m. Amerikos taryba pratyboms. Related Content.