Prieš pastojant reikia numesti svorio. Vaisingumo dieta. Ką valgyti, norint pastoti | 13bsgc.lt

Kasdien nesisverdavau, bet retkarčiais užlipdavau ant svarstyklių. Geriau rinktis sveikas alternatyvas, pavyzdžiui: riešutus, sūrį, razinas, krekerius, džiovintus vaisius ar jogurtus. Bet kuriame sporto klube rasite kardiotreniruoklių, kurie rodančių išeikvotų kcal kiekį. Riebią mėsą ir mėsos produktus pakeisti ankštinėmis daržovėmis, žuvimi, paukštiena ar liesa mėsa. Kuo vyresnė moteris, tuo lėtesnė jos medžiagų apykaita, ir tuo labiau nėštumo metu ji bus linkusi priaugti svorio. Bet… sportuoti nutariau blogu metu, nes atėjo gruodis.

Dabartinė gydytojų nuomonė liberali — moteriai pastojus nereikia beveik nieko keisti, o gyventi kaip gyvenus, nes nėštumas — ne patologija ar negalia. Vis tik domėtis tuo, ką valgo, nėščioji turėtų, nes juk valgo ne tik ji, bet ir jos mažylis. Konsultuoja Valgymo įpročių koregavimo centro valgymas. Kadangi nėštumas yra natūralus gyvenimo tarpsnis, tai nėščiai moteriai galioja tos pačios žaidimo taisyklės, kaip ir visiems.

prieš pastojant reikia numesti svorio kaip greitai numesti svorio vaikinas

O kadangi pasaulyje dabar epideminiu greičiu daugėja nutukusių žmonių, tai nieko keisto, kad tunka ir nėštukės. Beje, įsivaizduojame, kad mamai ir vaisiui kenkia per didelis priaugtas svoris, tačiau lygiai taip pat blogai, kai mama priauga per mažai.

Kiek galiu suvalgyti?

Mityba bandant pastoti | ypatingizmones.lt

Juk pastoja visokiausios moterys — liesos, normalaus svorio ir apvalios. Vien šios trys grupės turi visiškai kitokį kalorijų ir maistinių medžiagų poreikį. O juk vienos yra jaunesnės, kitos vyresnės, skiriasi ir moterų ūgiai, medžiagų apykaitos greičiai. Todėl protingiausia būtų pasikonsultuoti su dietologu ir gauti aiškų atsakymą, skirtą tik jums. Imant visišką standartą — normalaus kūno svorio jauną moterį — tai: I trimestras.

Pirmus tris mėnesius nieko keisti nereikia, pakanka visavertiškai maitinti. Papildomos kalorijos nepageidaujamos. II trimestras.

Antsvorio turinčių nėštukių dieta (I dalis)

Galime pridėti šiek tiek energijos — tai būtų apie 30 kalorijų vienam svorio kilogramui, kitaip tariant kcal per dieną. Kad įsivaizduotumėte, tai tik 2 didesni obuoliai. Deja, bet ne valgymas už du. Moterys nusimena — sako, o kaip norisi pavalgyti daugiau.

Kiek svorio yra normalu priaugti nėštumo metu?

Patarčiau negailėti labai savęs, nes paskui būna tikra bėda, kai reikia susigrąžinti buvusį svorį. Daugiausia energijos reikalauja pieno gamyba, todėl galėsite daugiau pavalgyti po gimdymo, kai maitinsite.

O nėštumo metu, deja, teks save kontroliuoti. III trimestras. Galima pridėti dar kcal, vadinasi, tai bus apie kcal daugiau, nei valgėte prieš nėštumą.

Tačiau net ir tiek nedaug padidėjus maisto kiekiui, reikia sekti svorį, nes būna ir tokių atvejų, kad, moters svoris staiga šokteli arba neauga kaip turėtų. Koreguodami būsimos mamytės racioną, mes, dietologai, atsižvelgiame ir į tai, kokia buvo nėštumo pradžia — ar moteris pilnavertiškai maitinos, ar ištisai vėmė ir nepriaugo reikiamo svorio kiekio. Svertis du kartus per dieną nėščiajai tikrai nereikia, pakanka kartą per savaitę, žinoma, jei negresia eklampsija, jei nėščioji sveika. Nes kartais moterims kaupiasi skysčiai, tada svorį reikia sekti atidžiau.

Iš ko gauti papildomas kalorijas Jūratės Čiakienės nuotr. Mamos dalinasi, kad reta ginekologė teiraujasi apie mitybą, o daugiau kreipia dėmesio, kad netrūktų geležies, magnio, kalcio, folio rūgšties — kitaip tariant išrašo papildų, tačiau nepasiūlo optimalaus mitybos plano.

Tad mitybą turi koreguoti ne ginekologas, o dietologas. Žinoma, jei moteriai tai rūpi. Beje, tik dviejose šalyse — Lietuvoje ir Italijoje — yra licencijuota gydytojo-dietologo specialybė. Prieš pastojant reikia numesti svorio dietologai specializuojasi kaip endokrinologai-dietologai, gastroenterologai-dietologai, onkologai-dietologai.

Apkuniu moteru nestumo planavimas » Forumai - Musumažyliai

Italai šį privalumą puikiai išnaudoja, o Lietuva dar tik po truputį juda pirmyn ir įsivaizduoja, kad dietologo konsultacija yra prabanga. Italijoje besilaukusios moterys pasakojo, kad ten kiekvienai nėščiajai siūlomos 2 papildomų specialistų priežiūra — tarpvietės specialisto, kuris moko išelastinti tarpvietę, kad ji neplyštų gimdant, ir dietologo. Nėštumo metu italės priauga nedaug svorio, nes — po privalomos konsultacijos su dietologu — laikosi mažai angliavandenių turinčios dietos.

Dietologai ten nuo mėnesio siūlo laikytis baltymų dietos, leidžia per dieną suvartoti tik papildomų kilokalorijų ir — tik iš baltymų. Italių pilvukai mažyčiai, per nėštumą jos priauga po kilogramus, o po gimdymo atrodo lieknutės.

Lietuvos dietologai italų teorijai pritaria, laukiantis baltymų poreikis didėja, todėl papildomas kalorijas verčiau gauti iš baltymų, nes būtent jie yra statybinė organizmo medžiaga, o nėščia moteris juk ir yra statybininkė — jos kūnas stato kitą kūną — vaikutį. Pieno produktai bus svarbūs dėl kalcio, mėsa — dėl geležies, žuvis — dėl fosforo.

Jeigu moteris su maistu negauna tiek, kiek reikia medžiagų, tada galima nevartoti papildų. O tai, ar nėščiajai kažko trūksta, ar ne, parodo organizmo būklė ir kraujo tyrimai. Jei moteris maitinasi visavertiškai, valgo gerą, įvairų maistą, jos svoris normalus, savijauta gera — nieko papildomo nereikia! Patikėkite, mums visko pakanka iš maisto, jei maitinamės normaliai. Jūratės Čiakienės nuotr.

Žinome, kad ji reikalinga iki pastojimo ir pirmus mėnesius dėl nervinio vamzdelio vystymosi. Kadangi maiste folio rūgšties nėra daug, skiriami jos papildai. Reikiamą kiekį tikrai galima gauti su maistu, nes iš maisto organizmas kalcį pasisavina puikiai. Kartais reikia ją naudoti papildomai, ypač antroje nėštumo pusėje, bet tik tyada, jei kraujo tyrimas rodo sumažėjusį hemoglobino kiekį.

Nepamirškime, kad geležį padeda įsisavinti vitaminas C, o jo tikrai galime gauti su maisto. Atlikta daug tyrimų, kad omegos susijusios su būsimo vaikelio intelektu, imunitetu. Tai ypač svarbu nejūrinių valstybių gyventojams. Atrodytų, Lietuva yra jūrinė valstybė, tačiau jūrinės žuvies mes suvalgome labai nedaug. Norint gauti pakankamai omegų reikia 3 kartus per savaitę valgyti riebios jūrinės prieš pastojant reikia numesti svorio.

Tad jei moteris mėgsta silkę, lašišą, sardinę, skumbrę, tai jai nereikia žuvų taukų ar papildų su omegomis. Tada be diskusijų patarčiau pasikonsultuoti su dietologu ir naudoti papildus.

Vis tik nėštumas yra etapas, kai moteris atsakinga ne tik už save, bet ir už savo vaikutį.

prieš pastojant reikia numesti svorio greitai prarasti liemens riebalus

Todėl nėštumo metu priaugti kg tapo normalu. Nėščios moterys pasakoja, kad, regis, nesuvalgydavo pusės jaučio per dieną, bet pūsdavosi neregėtu greičiu. Taip atsitinka, nes pastojus persitvarko hormonai, viskas organizme keičiasi, mainosi, net riebalų atsidėjimas stebimas kitose vietose, nei paprastai būdinga.

Ką kalbėti, kad keičias skonio suvokimas, uoslė, apetitas. Dažnai tokie dalykai moteris net išgąsdina, jos sako, kad nebekontroliuoja kūno, jaučiasi tarsi bejėgiškai stebinčios savo kūną iš šono.

Iš oro žmogus nesipučia.

Antsvorio turinčių nėštukių dieta (I dalis) | ecoauto.lt

Jei pučiasi, vadinasi, valgoma per daug. Jei svorio nepavyksta pažaboti, ir tai nėra skysčiai ne tinimastada ką gi — vienintelis būdas koreguoti mitybą. Bet tai daryti reikia itin atsargiai, nes vos pritrūkus energijos nėščiosios organizmas patiria badą, o badas labai kenkia besivystančiam vaikeliui. Nepatikėsite, bet badas kenkia net tam vaikeliui, kuris užsimegs dar po kelių ar keliolikos metų.

Tos merginos, kurios badauja, drastiškai sumažina kalorijų kiekį, net nepagalvoja, kad kenkia savo būsimiems vaikams. Moksliniais tyrimai įrodyta, kad tų moterų, kurios laikėsi dietų iki nėštumo, vaikai gimę turi daug didesnę riziką nutukti.

Nuo ko priklauso svorio augimas nėštumo metu? Svoris iki pastojimo. Antsvorio turinčių nėštukių dieta I dalis Paprastai nedaug sveriančios moterys nėštumo metu svorio priauga daugiau, o stambesnės — mažiau. Kuo vyresnė moteris, tuo lėtesnė jos medžiagų apykaita, ir tuo labiau nėštumo metu ji bus numesti svorio ir pastoti priaugti svorio.

Moters organizmas, patirdamas badą, užkoduoja ląsteles, kad bado grėsmė reali, o ši informacija perduodama vaisiui. Šį ryšį mamos badavimo ir linkusio tukti vaiko gimimo patvirtino unikalūs istoriniai eksperimentai. Tirti merginų, kurios išgyveno blokadas per karą Amsterdamo, Leningradovaikai. Pastebėta, kad jie turi antsvorio problemų, serga širdies, kraujotakos, medžiagų apykaitos ligomis. Ištirta, kad labiausiai kenkia, kai mama badauja pirmuoju nėštumo trimestru.

Maitinant krūtimi ir valgant įprastą maistą nemažinant kalorijų per metus nukris 5 kg. Dieta yra blogis, nė viena dieta neveikia. Tuomet atlikus šlapimo tyrimą paaiškėja, kad organizmas tiesiog nuodijamas nitratais.

Pirmoje vietoje — savo rankomis užauginti, antroje — užauginti pas pažįstamus, trečioje — pirkti iš patikrintų ūkių, ir tik tada — iš parduotuvės. Jei žiema, tikrai pakaks burokėlių, kopūstų, ropių, moliūgų, obuolių, šaldytų uogų. Galima suvalgyti ir persimoną, ir nektariną, tačiau su saiku. Nėščios visko užsimano Nėščios moters skonio receptoriai šokia švento Vito šokį — vieną akimirką norisi sūraus, kitą jau saldaus, o kur dar trauka gazuotiems gėrimams, marinuotiems produktams.

prieš pastojant reikia numesti svorio svorio netekimas virginijoje

Deja, gydytojai šiai išminčiai nepritaria ir kūno šauksmą vadina išpūstu dalyku. Tie produktai, kuriuos moteris mėgo, dabar nebeskanu, ir atvirkščiai. Kodėl taip yra, nėra žinoma. Kai moteris nori valgyti nevalgomus dalykus ledą, žemęspėjame, kad gal tai yra dėl kai kurių medžiagų trūkumo.

Vis tik, konkrečių paaiškinimų nėra. Blogai, kai moteris paskęsta skonių jūroje ir viską grūda į save — tai agurkus, tai ledus, o mintyse galvoja, kad — ai, aš juk nėščia, tai man viskas galima. Žinoma, jei tas maistas yra sveikas, tai tegul sau valgo, bet juk paprastai nėščia moteris užsimano skrudintų bulvyčių, rūkytos mėsos, kokakolos.

Verta susimąstyti — ką aš gero tuo šlamštimu duodu sau ir savo vaikui? Vaikui akivaizdu nieko gero, nes jis negauna jokios naudos, o sau — taip pat jokių maistinių medžiagų, bei tik kasu duobę, nes paskui reikės kopūstų kokteilio riebalų nuostolis tas kalorijas kažkaip išeikvoti. Jei moteris neturi valios save sudrausminti, padėti turėtų artimieji ir specialistas.

Post navigation

Žinoma, nereikia savęs plakti, bausti ir riboti tiek, kad apimtų liūdesys. Jei jau norisi chalvos, tai ir prieš pastojant reikia numesti svorio, bet ne kilogramą, kad paskui supykintų, o atsipjaukite mažą gabaliuką.

Vienas geras patarimas — kai parduotuvėje kažko labai užsinorite, ramiai perskaitykite etiketę. Dažnai noras praeina, nes pamatai, kiek tame gardumyne visko prikišta. Dar vienas būdas pažaboti norą visko prisiryti — užsiimti prieš pastojant reikia numesti svorio kitu ir negalvoti nuolatos apie maistą.

Kai užsimanote kažką kramsnoti, imkitės darytis manikiūro! Nėra jokių duomenų, kad jei moteris nėštumo metu valgė alergizuojantį maistą braškes, riešutus, žuvįvaikas gims alergiškas.