Valgyti švariai norint numesti svorio, Kaip laikytis 80-20 taisyklių dėl svorio netekimo

Štai 20 dažniausiai pasitaikančių priežasčių, kodėl svoris nekrenta. Prieš jėgos treniruotes galima valgyti: ryžiai, rupūs kvietiniai makaronai su paukštiena; virtos bulvės su žuvimi; varškės sūris su uogomis, vaisiais ar duona; omletas su daržovėmis ar sūriu ir viso grūdo duona. Daugiau, nei mėsa Baltymų gaukite ne tik iš mėsos ar žuvies.

Neseniai britų rašytojas Nickas Curtisas pademonstravo įspūdingą dalyką — kaip numesti 3,6 kilogramo vos per 9 dienas, pasinaudojus Amelios Freer sudarytu nauju mitybos planu. Vaisius geriausia valgyti nesmulkintus su visomis odelėmis.

Avokadas — vienas iš sveikųjų riebalų šaltinių.

  • Riebalai praranda krūtinę
  • Patarimas valgyti daugiau padėjo sulieknėti vos per 9 dienas
  • Greitai mesti svorį ir jį išlaikyti
  • Kaip numesti svorio? kg per 15 min dėka šio triuko - ecoauto.lt
  • Numesti svorio sėdint
  • Kaip laikytis taisyklių dėl svorio netekimo

Daug baltymų turi ankštinės daržovės. Sveikųjų angliavandenių galima gauti valgant ruginę duoną. Norint sulieknėti, reikėtų valgyti daugiau, nei manėte. Per dieną reikia suvalgyti net šešias porcijas daržovių. Piramidės pagrindą sudaro skysčiai. Piramidės viršūnėje — riešutai ir sėklos. Daugiau nuotraukų 8 Lrytas.

Norint numesti svorio, neužtenka vien tinkamos mitybos - LRT

Visiškai nesvarbu, koks jūsų amžius ar fizinis pasirengimas. Šie patarimai tinka visiems, norintiems sulieknėti.

valgyti švariai norint numesti svorio

Dauguma mūsų puikiai žino apie sveiko maitinimosi pagrindus. Bet šiais laikais daug kas trukdo jų laikytis. Informacijos, kaip maitintis teisingai, netrūksta. Tačiau pastangos tai daryti sukelia nemažai įtampos ir painiavos.

Aš sudariau valgymo planą remdamasi pozityvios mitybos samprata ir pasikliaudama paprastu, bet efektyviu piramidės įrankiu.

15 gudrybių nurinčioms numesti svorio | poilsiavieteasveja.lt

Noriu sutelkti jūsų dėmesį į tai, ką galima valgyti, o ne į tai, kas draudžiama. Tad ką reikia daryti, norint sėkmingai sulieknėti? Maisto piramidė A. Freer pasiūlytoje pozityvios mitybos piramidėje nurodyta, kiek ir kokių rūšių produktų reikėtų suvalgyti per dieną. Ši piramidė kiek skiriasi nuo kitų mitybos piramidžių. Štai kokios yra piramidės pakopos nuo apačios iki viršaus: 8 stiklinės arba 2 litrai skysčių sudaro piramidės pagrindą.

Tai gali būti vanduo paprastas arba pagardintas citrina ar agurku, arbata, kava pienas ir pan. Daržovės gali būti špinatai, brokoliai, paprika, morkos, žiediniai kopūstai, įvairios žolelės ir pan. Jų galima gauti iš avinžirnių, gabalėlio lašišos ar poros kiaušinių. Ši piramidė padeda suprasti, kokių produktų pavalgius pusryčius ar, tarkim, priešpiečius jums vis dar trūksta, kad gautumėte visų būtinų maistinių medžiagų.

Nuorodos kopijavimas

Iš trūkstamų medžiagų turinčių produktų galima pasigaminti vakarienę. Taigi galite laisvai pasirinkti, iš kokių produktų gauti reikiamų maisto medžiagų, ir pagal tai susidaryti dienos mitybos planą. Svarbiausia čia, kad visų maisto medžiagų organizmas pasisavintų pakankamai. Tiesą pasakius, kai kuriems žmonėms sunku iš karto pradėti per dieną suvalgyti tiek maisto, kiek nurodyta. Nieko tokio, nebūtina bandyti viską pradėti valgyti iškart.

Galite pridėti po vieną papildomą porciją per dieną, kol jų imsite vartoti tiek, kiek reikia. Šis mitybos planas veikia tik tiksliai jų paisant.

31 ir negali numesti svorio. 20 priežasčių, kodėl nekrenta papildomi kilogramai - DELFI FIT

Vėliau, jeigu norėsite, galite į mitybą įtraukti ir mėgstamus gėrimus bei valgius, kurie jums skanūs, bet nebūtini. Jeigu per dieną nesuvalgysite visų rekomenduojamo kiekio produktų nesijaudinkite.

Aš nenoriu, kad susikimštumėte visas likusias porcijas ir užsigertumėte jas 5 stiklinėmis vandens prieš pat miegą.

valgyti švariai norint numesti svorio

Bet kitą dieną atsigriebti irgi nerekomenduoju. Tad aptarkime kiekvieną piramidės pakopą atskirai. Jeigu nemėgstate paprasto vandens, įlašinkite citrinos ar įmeskite agurkų skiltelių.

Arbatos ir kavos nepadauginkite: išgerkite ne daugiau nei valgyti švariai norint numesti svorio kavos ir iki puodelių arbatos per dieną.

Fresh articles

Atsiminkite: Venkite cukraus ir dirbtinių saldiklių. Jeigu pradėsite maitintis švariai, jūsų skonio receptoriai pasikeis ir gėrimai su cukrumi po poros jų nevartojimo savaičių ims atrodyti kitokio skonio. Žalia yra sveika 6 daržovių porcijos turėtų sudaryti kiekvieno patiekalo pagrindą, kadangi juose gausu vitaminų, ląstelienos, mineralų ir naudingų baltymų. Porciją gali sudaryti: saujos šviežių lapinių daržovių salotų lapų, špinatų ir t.

Atsiminkite: Nebūtina tiksliai išmatuoti porcijų dydžio. Spėjimas iš akies puikiai tinka. Vieną porciją gali sudaryti ir, pavyzdžiui, pusė svogūno bei pusė morkos. Tinkamai maitintis greitai įgusite.

Related Content

Beje, žalios lapinės daržovės gali būti puikus kalcio šaltinis veganams ar vengiantiems pieno produktų. Stenkitės vartoti visų spalvų daržovių pagal sezoną.

valgyti švariai norint numesti svorio

Trijų vaisių taisyklė Jeigu iš pradžių atrodys sunku per dieną suvalgyti po 3 vaisių ar 6 daržovių porcijas, jų kiekį didinkite pamažu. Pridėkite po vieną porciją per dieną. Porciją gali sudaryti: 1 sauja didelių vaisių griežinėlių mango, ananaso, meliono ; 1 vidutinio dydžio vaisius apelsinas, kriaušė, bananas, obuolys, persikas, nektarinas ; 2 maži vaisiai slyvos, abrikosai ; 2 didelės saujos uogų; sauja vynuogių geriau rinkitės mėlynas ar raudonas, nes jose daugiau antioksidantų ; 2 šaukštai vaisių kompoto ar piurė.

Atsiminkite: nesikliaukite džiovintais vaisiais. Juose daugiau cukraus ir jie mažiau sotūs. Taip pat yra ir su glotnučiais. Galima vieną vaisių porciją sutrinti į glotnutį geriausia su daržovėmis ir kokiu nors baltymų šaltiniutačiau naudingiau valgyti sveikus vaisius.

Vaisių sultys nėra vaisių porcijos. Jose nelieka ląstelienos, bet gali būti gausu nesveiko cukraus. Valgykite vaisių odeles, kai tik pasitaiko proga, nes jose gausu ląstelienos ir antioksidantų.

Kaip valgyti desertą ir numesti svorio

Daugiau, nei mėsa Baltymų gaukite ne tik iš mėsos ar žuvies. Jeigu norite gauti pakankamai baltymų, galite rinktis: 2 vidutinio dydžio kiaušinius; 4 šaukštus arba maždaug pusę skardinės virtų ankštinių avinžirnių, lęšių, pupų; g neriebaus jogurto ar g tofu.

Atsiminkite: Venkite perdirbtos ar rūkytos mėsos, tokios kaip kumpis, 10 dienų riebalų deginimo arbata lašiniai ar dešros.

Viena porcija turėtų būti riebios žuvies, dėl joje esančių omega-3 riebiųjų rūgščių. Teisingi angliavandeniai Mes gauname daug angliavandenių iš vaisių ir daržovių, taip pat augalinių baltymų, tokių kaip pupelės ar žirneliai. Porciją gali sudaryti: šaukštai pilno grūdo avižų; ruginės pilno grūdo duonos riekės; becukriai avižiniai sausainiai; 4 šaukštai arba pusė skardinės virtų ankštinių daržovių pupų, lęšių, kitų ankštinių augalų ; mažos bulvės; šaukštai bulvių, moliūgų ar daržovių košės; 1 mažas batatas ar kepta bulvė; šaukštai virtų, neperdirbtų kruopų laukinių ryžių, miežių, sorų.

  • Kūnas plonas greitai modo de usar
  • Norint numesti svorio, neužtenka vien tinkamos mitybos 31 ir negali numesti svorio
  • Cellucor super hd svorio metimo apžvalga
  • Griežtos dietos visai nereikia: norint sulieknėti tereikia žinoti du dalykus - DELFI Moterys
  • Liekninančios arbatos serijos
  • Ką valgyti prieš treniruotes norint numesti svorio ir sudeginti riebalus

Atsiminkite: Rinkitės mažiausiai cukraus turinčius produktus, kuriuose yra daugiausiai ląstelienos ir mažiausiai perdirbtų angliavandenių. Kuo jie panašesni į vaikystėje valgytus produktus, tuo geriau. Gerieji riebalai Sveiki riebalai būtini gerai organizmo veiklai. Kaip bebūtų, iš visų produktų jie suteikia daugiausiai energijos. Tačiau, jeigu rūpinatės svoriu geriau šių produktų nepadauginti.

Pusryčiai yra pats svarbiausias dienos valgymas ir idealu, kai jis ir kaloringiausias. Bet jei šiuo metu iš viso dar negalite valgyti, pradėkite treniruoti savo medžiagų apykaitą nuo nedidelių skysto maisto kiekių: kokteilio, kefyro ar vaisiaus.

Kad gautumėte riebalų, galite rinktis: ketvirtį vidutinio dydžio avokado; 1 valgomąjį šauktą aliejaus alyvuogių, avokadų ar kokoso riešutų ; 1 šaukštą riešutų sviesto; 30 gramų degtukų dėžutės dydžio porcijos sūrio. Atsiminkite: Riebalai naudingi, tik jų nepadauginus.

Venkite perdirbtų riebalų, kurių yra perdirbtame maiste, kepiniuose, saldumynuose, pramoniniu būdu pagamintuose padažuose, kelis kartus kaitintame aliejuje. Atsargiai ir su gyvūninės kilmės riebalais, sutinkamais mėsoje ir pieno valgyti švariai norint numesti svorio.

20 priežasčių, kodėl nekrenta papildomi kilogramai

Tačiau galima vartoti riebią žuvį ir jos maisto papildus, taip pat riešutus, sėklas, avokadus, alyvuogių aliejų. Rinkitės riešutus Stenkitės kasdien suvalgyti po saują nesūdytų riešutų migdolų, anakardžių, žemės riešutų ar sėklas šalvijų, moliūgų, aguonų, sezamo. Juose gausu naudingų maisto medžiagų ir riebalų, taip pat augalinių baltymų, mineralų, ląstelienos, fitoskaidulų ir fitonutrientų. Atsiminkite: sėklas rinkitės neapdirbtas.